CONTOH SOALAN PTD PDF

Inspired? Create your own Haiku Deck presentation on SlideShare! GET STARTED. Ni soalan senang ditanya tp susah nak jawab.. Emmm.. . Contoh soalan yang dia tanya. Jgn anggap peperiksaan PTD nie sgt menakutkan. Kepada calon yang akan menduduki Peperiksaan Jawatan Pegawai Tadbir Diplomatik Gred M41 pada 13 April , boleh mendapatkan.

Author: Kagagul JoJolkis
Country: Hungary
Language: English (Spanish)
Genre: Literature
Published (Last): 8 May 2008
Pages: 447
PDF File Size: 11.29 Mb
ePub File Size: 4.27 Mb
ISBN: 862-4-43042-645-6
Downloads: 35936
Price: Free* [*Free Regsitration Required]
Uploader: Aralkis

Ada ke raptai nie berlangsung sampai petang Memang seharian tu aku kebulur. Posted by Admin at 3: Ada laa juga org yang kontek aku.

Tak pun aku niat poser jer Ada pengenalan,ada sekurang2nya 3 isi,kesimpulan dan penutup. Bangga gak seposen biler ada org kata begitu. Biler aku baca balik apa yang pernah aku lalui. Kemungkinan besar paper bagi pengetahuan am nie dah boleh lepas Try laa beli kat Supermarket Giant atau kat Mydin.

  ASTM E2315 PDF

Soalan apa yang susah dijawab masa sesi temuduga PTD. Bg aku soalan kira2 la yang agak susah dan rumit. Pandai2 laa korang jawab.

Aku cakap as u wish boss. So aku n kawan2 berkorban laa untuk batch kami dan PTD sekalian.

Bukan penganjur nak susahkan kiter orang. PTD ada 2 F. Ada ajer menda2 yang nak diceritakan. Boss suka mengarah laa. Rupanya hari raptai adalah lebih teruk dari hari kejadian sebenar.

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Protokol kena jadikan nombor Lepas conttoh sempat laa lagi jumper ngan member2 lama. Lepas tu apa lagi. Ko boleh kerja kat negeri lain selain negeri Terengganu? Ada gak laa kawan2 aku cakap. Nie baru nampak faedahnya.

Contoh soalan yang dia tanya. Mula laa cerita pasal adik beradik braper org. Ada 2 perkara yang kiter tak conoth pilih. Takder makanan yang disediakan.

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Rasa sama macam DPA dulu2 gak. Takder pun anak Dato’ Matok’. Tetiba ada linangan kristal daripada mata aku. Buku yang korang buleh rujuk: Padahal semua orang melihat pada perarakan masuk tu. Takkan laa kiter plak nak bagi arahan kat Boss. Adakah awak boleh ditempatkan di mana2?

  HITACHI ECLOS 16 PDF

Nescaya kiter akan lebih menghargainya Batch aku jugak yang dapat nama Sebab aku ada gak laa pow makanan orang lain. Tapi takkan laa dari pagi sampai petang kot. Tapi sebab pd jadikan konvo nie berjalan dengan lancar dan bergaya.

Thursday, December 16, Bos Oh Boss. Aku pun dengan rasa penuh bangga laa bergerak untuk bergambar dengan Otai2 PTD. Sumpah konfirm aku bawak bekal.

Tp tanpa aku cakap banyak.